liseberg med älsklingsofie :):)

Dagen har varit suuuuuuperkul!
Vi var på liseberg i 9 timmar.
de ni ;)
vi åkte massa saker, såklart, och tittade på Sammys äventyr.
ååååh, den var hur gullig som helst!
Om ni ska se den, VARNING FÖR SHEEETA LÄSKIG REKLAM I BÖRJAN!
Men annars var den hur söt som helst :')
Vi åt varsin whooper meny till lunch, men ingen av oss orkade hela ;).
Eller, hon åt hela hamburgaren och slängde pommes'en, jag åt typ hälfen av båda, haha.
Det var verkligen hur varmt som helst och jag gick omkring med jacka!
Är jag sjuk? Svar, ja.
Vi åt glass glass glass i stora lass lass lass oxå :)
Sen så köpte vi kuliga halsband!
På det som jag har står det VI ÅR och på sofies står det BÄST! (fattar ni? VI ÄR BÄST! ha-ha-ha-ha-ha) och så ser dom ut som pusselbitar, man kan sätta ihop dom :)
Gulligt värre.
Och så köpte vi varsit supersnyggt armband!
Ni får bild på det senare..
Det kostade 49 :- fast jag fick en fiffig rabbat eftersom jag *host* har årskort , 25% för mig då asså :p.
Sofie fick oxå rabatt för hennes guldpass.
Supergrymt.
Nu ska jag hitta på nåt, mamma och pappa badar i grannarnas bubbelpool och carl gör nåt med våra andra grannar... hm... då får jag väl gå till några andra grannar ? haha, nej kanske inte.
Ni får ha det så bra, hoppas ni har haft en superkul dag - för det har jag haft.
Jag kommer sova gott inatt kan man säga, för mina ben är helt spaghetti av att ha stått upp så mycket!
Jaja, kruss på er ;)
hetfet & fethet ♥

Kommentarer
Postat av: bästasofie

det var bäst bäst bäst (H)

riktigt bra fynd (Y)(Y)

DU ÄR BÄST :D <3

2010-07-01 @ 23:22:54

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥