Min dag med den bästa systern som finns ♥

Idag vaknade jag av att sofie ringde och sa att "ja, vi kommer om typ en halvtimma". Eld i baken på mig. Fast hon kom ju inte efter en halvtimma. Snarare en timma. Det segot  ;).
När hon kom så nördade vi data en stund och kollade massa bloggar och pratade skit om kissie (hahaha) och blablabla. Sen kom pierre helt random. Vi hade tråkigt. Och sofie blev mobbad. För pierre har växt om henne. HA HA HA. Sen ringde pierre till hans galna bror och sa att jag ville att han skulle komma. Jag skrek NEEEEEEEEEEEEEEJ så grannarna rusade ut ur huset. Eller nästan iallafall. Nu blir jag mobbad av honom på msn för att jag tydligen lät så roligt att han nästan trillade av cykeln. Rätt åt honom isåfall. Synd att han inte gjorde det. Blah.
Sen åt vi jordgubbar med yoghurt. Sen åkte sofie med till optikern och jag gick på synundersökning. Fick en hel påse med nya saker wiiiee. Sen åt vi glass på glassbyttan. Typ stans godaste glass. Kanske. Sen åkte vi och beställde thai mat i sävedalen. Jag tog nummer 10 oooooooffffffffffcccccccccc. 9 till sofie. 1 till carl och mamma. 16 till pappa. Om nån ville veta. Sen åkte vi hem och åt det. Sen gick vi ner och badade. Hade superkul med älsklingspluttis. Vi tog massa egofoton också fast jag kan inte lägga upp dom här förens sofie har godkänt att jag får det. Sen gick vi hem och sofie åkte hem. Och nu måste jag packa för 3 och en halv vecka och det är svin jobbigt såjag ger upp och chattar med kuliga personer istället. HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ♥

Kommentarer
Postat av: bästasofie

det är bara att lägga upp (y)

älskar dej, bästa daan <333

2010-07-07 @ 23:16:31

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥