TJAAA ALLA COOLA LÄSAREEEEE (H)

MIN BLOGG OCH JAG BESTÄMMER  - DET BETYDER ATT JAG KAN SKRIVA HUR MÅNGA E JAG VILL I LÄSARE! (H)

Som när jag en gång i tiden hade en blogg med malin, då fick jag inte skriva "heeeej" eller "hejdååå" eller "jippiiiie", för hon tyckte inte att det var snyggt.
Men det är lixom "martinigt" nej men, det är JAG att skriva så, så ni får stå ut med det.
Back to malinmartina blogg. Dah.
Ja, när jag då slutade skriva så, och skulle gå in på bloggen och göra en snygg design, ja då var bloggen POFF VÄCK!
Då hade malin tagit bort vår blogg utan att säga ett ord till mig. Snopet lixom.
Jag frågade henne om hon hade gjort det.
"Ja" och sen inget mer med det.

OOOOKEJ, mer kuliga saker här dårå.
Vet ni? Ni suger på att kommentera. (öhh, som om det skulle vara kul då eller? nja, nej, men endå).
JAJAJAJAJJAJAJAJA nu ska jag sluta tjuta om det. (HAHAHA, sluta tjuta, den ni).
Jag veeet inte vad jag ska skriva om, ni får ge mig idéer, annars dör denna bloggen.
NU VET JAG EN KUL SAK IALLAFALL!
jag ska ner och äta jordgubbar nu, det ska inte niii :p
okej, kanske lite mer moget än det då , menmen, ingen är perfekt ;).
HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ dötrista blogg ♥

Kommentarer
Postat av: bästasofie

skriv om dagens outfit?

jag vet! du kan ha dagens ord! :D asså att du du skriver ditt favoritord för dagen! hur bra är inte det?! och jag kom på den , wiie (H)

2010-07-01 @ 23:26:16

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥