ack ack ack så synd det är om mig..

HAHA.
jo men faktiskt, jag vaknade HALV 7!
HAAAAAAALVVVVVVVVVV 7!
fattar ni?!
sommarlovet!
så tidigt vaknar jag ju inte ens till skolan!
katastrof.
men vet ni vad?
det blir bara värre.
för idag så är städerskan här.
och HON gör det ju inte mycket lättare att somna om.
klockan 8 kom hon.
så klockan 8 gick jag upp.
sen dess har jag:
1. läst ut en jättejättebra bok (ni får boktips senare)
2. skrivit i min nya vackra kalender (haha)
3. läst ut en till bok, med 221 bra tips till hästälskaren (hur skräddarsydd är inte den boken för mig lixom?)
4. nördat facebook, bilddagboken, msn, blogg.se, massa bloggar osv osv.
SAKER SOM JAG VILL/MÅSTE GÖRA FAST JAG INTE KAN GÖRA:
1. gå på toa! hon har hällt nåt jävla medel i alla 3 toaletterna, och dessutom stinker det spya där inne, och den lukten spyr jag (helt ärligt) av.
2. äta frukost. det går ju jävligt bra när hon våttorkar golvet och fixar och piffar där inne i en evighet. snart svälter jag nog ihjäl.
3. byta om. man vet aldrig när hon kan traska in i rummet, och hur kul är det att stå och byta om då?
4. sätta in linserna. eftersom att jag inte kommer in på toa (pga stanken) så kan jag därmed inte sätta i mina linser. och hur mycket tror ni att jag ser då på en skala? hm.. nä inte mycket alls.
visst har jag stora problem denna morgon?
ja, jag vet. det är synd om mig.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥