det är nåt ni håller hemligt för mig...

hmmmmmmmm..
louiseellaoliviaamandamalinalfhildmoastinaclaracamillapernillavictoria
hmmmm..
idag när jag skulle hem från skolan, så får jag tydligen inte gå!
pierre lukas och wille håller fast mig och gör allt dom kan för att jag inte ska gå!
så vi satt och snackade i typ en halvtimma,
så tittar jag ut genom fönstret så står typ allla tjejer där ! :o
när jag frågar så säger dom  nej nej ingenting blabla.
och så får jag tydligen inte titta? HAHAHAH jag blev förbannad ;D
sen när jag TILLSLUT får gå, så frågar pierre ella:
"skulle vi hålla kvar henne lite till eller va det bra?"
och hon sa
"nej, det blev bra"
JAG FATTAR INGENTING!?
det är något jag inte får veta ....
sen när jag kommer ut,
så frågar jag
"vad är det jag inte får veta?!"
typ jättesurt haha.
men ingen svarar! :@
GAAAAAAH
jag blev lite galen hihi.
hemlighetsmakeri.
hmmmmmmmmmm.......
hahahah ,
men ÅH jag blir galen om jag inte får veta!
hm, hoppas jag får reda på det i skolan imon..  ♥
ANNARS........
haha, nej jag skoja (A) ♥
min mest hemlighetsfulla min.... (6)
jag skulle se galen ut, men jag kunde inte låta bli att le haha.
~  det heter att bjuda på sig själv, mina vänner.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥