EN TÄVLING DU INTE FÅR MISSA!

EFTERSOM JAG HAR FÅTT MASSA FLER UNDERBARA LÄSARE SÅ MÅSTE VI FIRA DETTA MED EN TÄVLING TYCKET JAG! :D

Denna tävlingen går ut på att du ska fota och redigera (eller leta upp en bild du redan har fotat innan och redigera den - det viktigaste är att det är DU som har tagit bilden) en bild som förknippas starkt med :
1. En årstid (dvs, vinter - snö mm, sommar - sol, havet, glass mm, höst - bruna gula oranga löv mm, vår - blommor, knoppar mm)
2. Sveriges väder
3. Ingen ting. Absolut ingenting. Det kan bara vara en blandning av färger - i fina mönster eller bara helt kladdigt.
NÄR DU HAR FIXAT DIN BILD SKA DU:

1. Skriva ett inlägg i din blogg om att du är med i min tävling (mitt bloggnamn måste vara med). VIKTIGT! I inlägget måste din bild som du tävlar med vara med. Det är på det sättet som din bild kommer fram till mig, eftersom jag tyvärr inte vill lämna ut min mejladres här i bloggen.
2. Skriva en kommentar på DETTA inlägget och berätta att du är med :)
3. Vänta..
DETTA VINNER DU!:

1. En länkning i en månad!
2. Ett inlägg med din vinnande bild - i inlägget kommer jag även intervjua dig. OBS! Om du inte vill bli intervjuad så kan du välja att bara skriva några rader om vad du vill...
HUR DU VINNER:

När jag har fått in minst 10 bidrag så börjar en omröstning här i bloggen. Där får alla (förutom de tävlande) rösta på den bilder som dom tycker ska vinna. Eftersom att jag inte vet hur lång tid det kommer att ta för att få in alla bidragen så kan jag inte sätta ett "stopp-datum" på denna tävlingen, men innan söndagen måste den iallafall vara klar, för sedan kommer jag troligtvis inte ha tillgång till en dator på en vecka.
ETT SMART TIPS:

TIPSA DINA VÄNNER!
På det sättet så får du ju bättre vinstchanser, eftersom att dom kan rösta på dej.
NU ÄR DET BARA ATT GRÄVA I ARKIVET ELLER UT OCH FOTA, REDIGERA OCH SEDAN ... AA, GÖRA SOM DET STÅR HELT ENKELT ;)
LYCKA TILL! ♥

Kommentarer
Postat av: olivia

sv:

haha, nejdå.

Men tack älskling! :) <3

2010-06-07 @ 22:44:59
URL: http://ooliviaaz.blogg.se/
Postat av: ella

jaaaaag är med :)

ska bara hitta en bild (a) <3

2010-06-08 @ 16:52:28
URL: http://aalwaysella.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥