snälla killar kommer till himlen, de andra kommer till mig. HAHAHAHAH

just nu har jag galet kul åt min rubrik.
den är förjävla sann asså.
ni kanske inte har hört talas om alla konstiga msn snubbar som jag har stött på under åren.
och jag kan verkligen inte komma ihåg att jag har accepterat någon av dom, det är det som är det läskiga.
Kille nummer 1 ville att jag skulle ta av mig kläderna framför camen. GLÖM DET sa jag och blocka honom.
Kille nummer 2 förklarade först att han hade en tjej hemma hos sig. Sen att han inte hade någon flickvän. Och sen hade han HELT glömt av tjejen som var hemma hos honom. När jag hade påminnit honom 2 gånger, så sa han att "amen hooon.. öh, hon gick.." sure bacon. Sen ville han träffa mig. Han bor i Lund, fick jag också reda på. Sen ville han att jag skulle ta av mig framför camen. GLÖM DET sa jag och blockade honom också.
Kille nummer 3 som inte var en kille. Hon ville skära halsen av mig. Jag undrade vafan det var för fel med henne. Hon sa att hon troligtvis tog lite för mycket droger kvällen innan. LYCKA TILL I LIVET sa jag och blockade henne. Denne har jag faktiskt bildbevis på. Kille nummer 2 har jag personbevis på. Eller ah, nja. Vittne iallafall. Jag bjöd nämligen in Anna pyttipanna till konversationen. Det slutade med att vi lekte med honom. Han trodde att Anna var 14 år, fjåårtiwwzzz. Han stötte på henne som in i tusan. ÅH så sur jag blev asså, gud vad jag hatar honom. Ett riktigt äckel.
Kille nummer 4 träffade jag dessvärre inte på msn. Eller på internet. Utan i min skola. SPY PÅ HONOM. Fy helvete. Han var data ansvarig. Å släng dej åt helvete, snusk gubbe. Jag vet att många öb:are är intresserade av vad jag, malin och victoria sa till lärarna i vårat allvariga snack (VI FICK BORT HONOM FRÅN SKOLAN, VAR GLADA FÖR DET!) så det ska jag berätta nu. Det mesta handlade om mig, eftersom jag var den utsatta i det hela x), detta var iallafall det vi sa: Vicky - jag mår verkligen illa av att se honom STIRRA på martina från TOPP TILL TÅ, och verkligen RÅSTIRRA på henne. (jag nickar och håller med, hur läskit är det inte? HAN ÄR FÖR FAN ÖVER 50 OCH HAR ETT HALVT PEKFINGER!) Jag - ja, man känner sig verkligen osäker med honom omkring sig. Han kollar på en, och blinkar åt en. När jag var ensam med honom i skåprummet, jag för att hämta ut mina saker ur skåpet, han för att han skulle laga albins dator, så TOG han på mina ben, typ  smekte dom och sa "åhh, hur får man på sig såhär tighta byxor?" Och vid en mattelektion så kom han in och ställde sig vid mitt bord, där malin, pierre och lukas också satt. Men han ställde sig lixom med ryggen mot dom andra och pratade bara med mig. Just då hade min dator verkligen damp, jag var så sur på den, så jag råkade bara säga allt som verkligen är fel på den. "Åh, det ska jag nog kunna fixa" sa han. "Nej, det behöver du inte, det är ändå snart sommarlov, och jag ska byta skola så jag lämnar in den, så då kan du fixa den över sommarlovet" sa jag. "Jasså du ska byta skola? Nej va synd. Alla killar kommer säkert storgråta när alla dom snygga tjejerna byter skola" Och sen ler han mot mig, och blinkar. Sen verkligen STIRRAR han på, ja nivetvad. Råäckligt. "Men, du kanske vill komma in till mig sen? Så kan vi... titta på din dator..?" säger han. "ÖH, nejtack, det går bra" sa jag. (FATTAR NI HUR RÄDD JAG VAR DÅ ELLER?) Och sen så säger han andra saker, som "När jag var liten så var det tjejernas kroppar vi var intresserade av, inte deras saker" Man typ tappar hakan. Och han verkligen STIRRAR! USCH! JAG SPYR PÅ HONOM! faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan jävla äckel. Han ska bortbortbort. Och det tror (vet) jag att han är! Vad skulle ni göra om ni hade en lärare som denna äckel-Magnus? Jag tror att vi öb:are gjorde allt vi kunde, säga till lärarna och så.. För han är verkligen sjuk i huvudet. Hur smart är det att ha en PEDOFIL till data"expert" ? Really bad. bad bad bad bad bad bad.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥