utan min dator känner jag mig naken, rädd, exposed..

NU HAR JAG INGEN DATA LÄNGRE!

Eller, jo, det har jag ju.. men den är stationär och det funkar inte att gå in på facebook eller msn på skithögen -.-
så, jag hatar denna datan grovt mycket om man säger så.
Men ÅÅÅÅH va jag längtar tills jag får min nya laptop.
HAHA, pappa lovade mig en om jag bytte till sam :)
OCH, han lovade mig även 500 :- om jag fixade att sy på bokstäver i olika färjer på en handduk till doppresent till ÄNNU en syssling ;D
hur många har jag nu... 100?
daah, jag har iallfall 50 MINST!
men, jag ska ändå inte gå på det dopet, ska på konfirmation då istället, så får se hur det blir med den saken.
det är faktiskt jättesvårt, min MAMMA tycker det & hon kan sy typ vad som helst.
Vet ni vad jag stör mig på på denna datan?
Tangentbordet!
Eftersom det är en stationär data så har den ju tangentbord, och knapparna lixom står upp, så det är jättesvårt att skriva!
Jag är så van vid knappar som är rätt platta. Det är jättejobbigt!
tyck synd om mig :(
nä jag skoja, hihi (A)

IDAG SKA JAG RIDA :D
hihihi.
det ska bli superkul (som det alltid är ^o)) ;D

AAAAJA,
eftersom jag hatar denna datan & inte kommer få nån ny förens KANSKE till helgen (annars två veckor, eftersom jag ska på ridläger i en vecka också..) så kommer det nog bli en del sms & mms inlägg.
Det får ni leva med.
det är ju iallafall bättre än inga inlägg alls , och sofie tjatar alltid på mig att uppdatera haha.
jajajaja,
nu ska jag lägga mig i min sköna säng, för jag fryser så jag skakar.

HEJDÅÅÅÅ ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥