BILDBOMB ! :D

här kommer massa bilder på det jag har köpt, 
dock inte allt för det tog för lång tid att fota allt ;)

vi börjar med det från ULLARED!


ridstrumpor :)
till vänster: vanliga
till höger: tjockare , till vintern (i)


badrums saker
till vänster: LdB deo (y)
i mitten: pads , bra att ha till nagellacks borttagning,
till höger: nagellacks borttagning , inget aceton men den stiiiiinker.


mascara & foundation
till vänster: wet & wild mineral foundation
till höger: the colossal volume express mascara från maybelline new  york :)


samma igen fast från sidan,
man måste se alla sidor av saken hörrni ;)


på "smink bilderna" missade jag läppglanset ,
men orkade inte ta om bilderna så den fick komma på en egen istället (y)
duktiga mej.
aa ,
läppglans helt enkelt :)


massa hårspännen,
sen EFTERÅT kom jag på att dom är för korta för mitt långa fula hår
så det var inte så lyckat.
det slutade med att vi köpte längre på allum sen.
(lika många som det är i en paket av dessa, men för 30 :- dyrare -.-)


sen var jag duktig nog att glömma tofsarna på förra kortet,
och lat som jag är så tog jag inte om det utan bara ett till.
TOFSAR altså,
coolt va?


nu ska vi se här..
ansikts masker :)
till vänster: jordgubb - rengörande och mjukare hy..
i mitten:  avkopplande - rengör och återfuktar
till höger: nougat - värmande och rengörande

nej, jag vet inte ett SKIT om ansiktsmasker , jag skrev av paketen.


och massa sånahär köpte jag oxå,
typ sveriges godaste tuggumin (ellerinte)
på ullared köpte jag även ett vitt baslinne,
när jag kom hem provade jag det,
det gick till knäna -.-

vi forsätter med ALLUM,

GINATRICOT

avslutnings klänningen ?
dåliga bilder , mobilkamera.
jag återkommer med denna klänningen senare, ni kommer fatta varför .
men visst finns denna på massa reklamer ? :o
eller är det bara jag som är knäpp? ...


vit magtröja :)
den ser konstig ut på bild ,
men på är den jättefin :d


rosa shorts,
otroligt fin färg i verkligheten :)
den + vit magtröja + solbränna = underbart !


vita jeans -
har jag aldrig gillat eller nåt ,
men bara för att ha det så köpte jag det , hahaha.


svarta (iallafall mörka) jeanstights, så mycket snyggare än dom blåa från gina tricot ! :o
dom såg värsta plastiga ut.. (inte domhär asså..)

och massamassa mer,
men orkarde inte ta kort på alla :)

BIK BOK


det är sjukt så mycket bilden försämrar klänningen ! :o
den är MYCKET finare i verkligheten , så ni vet !
avslutningsklänning ?
återkommer med denna oxå.
ni fattar nog kanske redan nu varför...


bik bok bas linne,
det är apricost men på bilden ser det rosa ut.


likadant , fast ljusrosa :)


bik bok bas tröja,
långärmad.
det var 3 för 2, så bara köpte den för den var ju gratis ändå.. xd.


vanliga ljusgrå tights :)
bara för att dom var skit billiga , 99:-
hihihi


tröja, jättefin  ! :)
min nya favvo typ.
hähä.

som jag sagt innan, jag köpte fler saker men orkade inte ta kort på allt.

nu ska ni få lite ego bilder av lilla fula mej :D
hihihi,
bakom kulisserna ;d.


jag ser värsta deprimerad ut , men det var coolt ljus i bilden ;).


hahaha , denna bilden bara tog sej själv *scary*
jag håller iallafall på med att fota tröjan, som ni kanske ser ? ;)


another scary picture.
här tar jag kort på några byxor skulle jag gissa.


här har jag ingen aning om vad jag håller på med,
kameran tar bilder av sej själv,
scaaaaryyy.


detta kallas a-t-t-b-j-u-d-a-p-å-s-i-g-s-j-ä-l-v

poff!
borta....
vad gör man inte för underhållningens skull ?
xd.




nu får ni ta & kommentera era sega saker :)

Kommentarer
Postat av: cpsofiesyster

du är bäst!

2010-05-10 @ 21:30:14
Postat av: E L L A

Jätte fina saker; sötnos! :)

Men jag har en fråga; hur orkar du göra ett sånt långt inlägg martina? :o; duktigt; duktigt ;d <333

2010-05-10 @ 22:41:33
URL: http://ellaasz.blogg.se/
Postat av: Lollo buus ♥

nice ♥ men du skulle ha på dinn tellefonn buuse ♥försökte ringa dig fleeera gg :O

2010-05-11 @ 12:05:35
Postat av: vickii vem ananrs ?^o):D

FAN VA DU SHOPPAR MYCKET MARTINA ?:o . HHAHAHA <333 (y

2010-05-15 @ 20:21:18

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥