bildbomb :)

jag hade iallafall roligt idag ,
hihihihihihihihi


söta kusin vitamin :)♥
iloveu

*drar efter andan*

när det är läskit så är det bra att ha en kudde i närheten.
ja. star wars kan vara läskigt om man är 4 år. även om det är animerat. host.
han ser inte direkt ut att tycka det är läskit haha.

can't keep his eyes of the TV

JABBA THE HUT! sa han o hoppade upp ur soffan. jag fattade ingenting.

när han upptäckte mitt extra jobb som paparazzi så tvingade han mig att ta ett kort på hans tunga. nicka och le, nicka och le.

jag hitta gammal bild på mej,
isch usch asch tänkte jag,
och la upp den här.
nu kommer jag skämmas.
hejdå och tack för idag ♥

Kommentarer
Postat av: sofiesyster

sötnosar hela bunten :') HIHI <3

2010-05-31 @ 16:48:10

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥