martina är kär

jag är kär
i ett ord
pipsvängen
det är ju hur klockrent som helst, :o
anyway,
i helgen har ni fått bloggvärldens sämsta uppdatering,
dvs INGEN ALLS.
jag har varit på ooruuuust och haft bäst med anna panna :)
fast hon åkte hem på fredag kväll och jag blev depp och skrev 5 brev till henne i min ensamhet :(
feel the pain
FEEL THE PAIN
yes, precis så.
just nu deppar jag över att det är skola imon, och att vi ska ha musikvecka,
så vår sovmorgon går åt pipsvängen - åh hur underbart är inte ordet ? :o
det känns som om jag deppar väldigt mycket här i bloggen,
det var inte bra, eftersom detta inte är en deppblogg,
tanken var att det skulle vara en humorblogg men även det gick åt PIPSVÄNGEN.
så nu kör jag på en galen, knäpp, personlig blogg där jag fullt ut är mig själv.
sen att den anses vara rolig , det är jag helt oskyldig till, jag svär!
eller nä, svär gör jag inte, det är fult att svära.
hihiihihihihih
jaja,
nu får ni ursäkta mig, men jag måste göra något oerhört viktigt.
vad det nu skulle vara får jag komma på sedan,
det jag vet just nu är bara att det är oerhört viktigt.
absolut jätteviktigt.
just enjoy it / martina.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥