she woke me up daily, don't need no starbucks .

SAMSKOLAN
HAHAHAHAHAHAHA.
jupp,
varken schema eller klassindelning fick vi.
crap.
just kidding.
det var rätt lugnt , men det var en sak som var läskig, HAHA.
det var ett gäng killar som satt och stirrade på mej,
uuh
"ska man ta det som en bra eller dålig sak?" xd
det känndes som om dom ville mej nåt. :o
olivia tycker iallafall att jag skulle ta det som en bra sak
- och sen fråga hon mej om dom var snygga  HAHA.
okej , jag erkänner , ja det var dom.
så nu har jag lovat att spara en snygg samskolit till olivia , hähä.
busigt ;)
nu måste jag göra engelskan & kolla när alice i underlandet går på fredag :)
åh, btw , jag ska till ullared på fredag :D.
så om det är nåt som nån vill ha så kan jag köpa men ni får såklart betala hähä xd.
puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss.
just enjoy it / martina.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥