17 st roliga gravinskripter

1. Jag sa ju att jag var sjuk.

2. Vad tittar du på?

3. Killen i kistan bredvid är inte död.

4. Du står på mitt ansikte, idiot.

5. Skjut hunden som pissade på min gravsten.

6. Jag känner mig rutten.

7. Det är lite kusligt här nere.

8. Det här suger!

9. OK, då var jag här.

10. Jag kan se under din kjol.

11. Jag skulle hellre ha varit och seglat.

12. Jag kan inte andas.

13. Undvik min frus mat.

14. Ok, jag visste inget om bromsreparationer.

15. Det är fruktansvärt kallt här nere.

16. Maskar, maskar. Det här stället är fullt med maskar!

17. Kremeringen var billigare och tog inte upp någon plats, men nej då. Min fru skulle tvunget lägga mig här för att "vila i all evighet".

haha, åh jag dör!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥