ge mig NUUUUUUUUU

Jag har ett problem.
Jag vill ha godis.
Choklad.
NU!
Eller nej, jag vill inte ha, jag BEHÖVER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Innan jag blir galen.
Rädda mig, någon ?
UPPDATERING

HAHAHAHA, livet är ju bara för humoristiskt ibland va ?
1. Jag hittade godis i mitt nattduksbord.
2. Jag kom på att jag har 2 kg choklad i garderoben , HAHAHHAHHAAH. Stjärnvinst på lisse ;)
3. Pappa bakar just nu en chokladkaka.
4. Han har även köpt massa supergott godis.
5. Vi har marabou frukt & mandel i skafferiet.
6. Vi har tre megasuperduperstora paket med toblerone från taxfreen.
Hur bra kan det bli ? :D:D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥