Höstkläder @ ginatricot

Tjo bananer !
Nu är det slut med tråkiga inlägg, för nu kommer det...
Klädtips från Martina!
I know you like it ;).
t ex Sofie, hon skulle aldrig vetat att den snygga röda tröjan fanns, som hon sedan köpte efter att jag
tipsade om den..
Yäh!
Som alla som ser mina kläder vet, så är jag totalt galen i leggings & tjocktröjor. MEN, denna gången blir det inte
mycket av det faktiskt!
Okej, jag ska sluta tjata om tråkiga saker och börja vista kläder!

Först ut har vi en t-shirt, som är en helt vanlig t-shirt men ändå lite roligare.
Bra när man inte orkar hitta på massa roliga färg kombinationer och så, utan vill ha något enkelt men
snyggt.

Sen kommer en till snygg tröja, som tyvärr verkar väldigt genomskinlig. Men det är bara att dra på ett
vitt linne under och så har man löst det!
Till lite varmare dagar är det snyggt att ha bara den som den är, men när det är kallare ute (som nu
i vinter) så blir det supersnyggt att ta den halsduken jag tipsar om lite längre ner här över.

Kärlek vid första ögonkastet. Det enda jag inte gillar är att det går en ful söm mitt igenom den på
magen och på ryggen. Den finns självklart i andra färger.
I höst skulle jag själv vilja ha denna färgen, grått eller svart. Det känns som höst.

En liten minikofta är ju aldrig fel, för när det är kallt ute, så blir det ju oftast kallare inne. Då kan
det vara skönt att ha en liten kofta så man blir varm :).
Jag tänker mig denna till en färgglad tröja och snygga jeans. Snygga jeans får ni förövrigt se nu.

I vinter blir det för kallt för att gå med leggings ute (sorgligt nog) så då får man se till att skaffa
sig ett eller flera par snygga jeans som man kan ha istället!
Dessa var väldigt enkla men ändå väldigt snygga. Om man vill piffa upp dom så kan man ta en
färgglad tröja med roligt tryck, och ösa på med snygga armband.

Om man känner för att sticka ut lite från alla enkla jeans, så kan man satsa på dessa! Snyggt
slitna, men ändå inte med hål rakt igenom. Det skulle ju bli alldeles för kallt.
När man har lite coolare jeans, så behöver inte resten av outfiten vara så utstickande.
Favorittröjan och en mysig kofta blir alldeles perfekt.

Detta är en jacka, som jag själv inte skulle använda som utejacka på vintern, eftersom att den
inte är särskilt varm. Däremot skulle den vara jättesnygg till festen!
Tänk dig denna jackan + en cool röd & vit klänning + smycken och leggings. Perfekt party-outfit.

Det gäller att hålla sig varm om halsen, för man vill ju inte dra på sig en förkyldning. Denna
halsduk har jag själv, och jag kan intyga att den är jättemysig och supervarm. Den är mycket
"större" än vad den ser ut att vara på bilden, man drar den 2 varv runt halsen utan problem.
Perfekt till allt, kan man säga. Håller dig varm och snygg i vinter!

Jag kunde bara inte motstå att ta med denna, haha, den är ju klockren!
Den ska man lätt ge sin flickvän i julklapp!

Jag kan inte hjälpa det, jag är fast vid klädesplagg med söta texter på!
Gullig gullig gulligt värre.

I vinter är det inte bara halsen som ska hållas varmt - man får ju inte glömma benen!
Benvärmare är något jag knappt kan leva utan på vintern. Förutom att det är varmt och
skönt, så är det snyggt!

Superfina armband (om jag fattade det rätt, så kan man även ha dom på vristen) som passar
super nu i höst/vinter!
Passar ju perfekt till jackan ni hittar lite längre upp.

Och till sist en söt liten rosett.
Det första jag tänkte på när jag såg denna var - julafton. Supergullig att ha i håret på julafton
alltså!
Hoppas att ni gillade min lilla höst-klädes-guide. Allting är från Ginatricot, där dom
faktiskt har jättefina kläder till väldigt bra priser. Så, spring och köp nu!

Kommentarer
Postat av: bästasofie

YEAH, ÄLSKA ÄLSKA! MER AV DETTA TACK :D <3

2010-11-19 @ 20:23:01
Postat av: aaa(osv...)

JAG HAR REDAN SÅNA JEANS SÅ DE SÅ! men annars: FORTSÄTT MÄ DE HÄR<3

2010-11-22 @ 09:50:07
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥