ni ska

Ni SKA få klädes-tips.
När jag har fått min dator tillbaka...
Jag har hittat en superbra webbsida som har jättesöta kläder, men det är inte kul att bara tipsa om en sida, utan det roliga är ju att visa just dom snygga kläderna ;)
Det blir roligare för er iallafall, eller?

Sålänge kan jag ju tipsa om en skitbra låt :)
Orkar inte gå in på youtube och ladda upp den här, för pappas dator är seeg som in i tusan, men ni får nöja er ändå:

Cooler than me - Single mix Mike Posner
Den är nice.

Iallafall, så kan jag berätta vad jag gjorde igår !
Fast nä.. det tar vi i nästa inlägg ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaelmichelle

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2011-02-03 @ 18:03:24
URL: http://mikaelmichelle.blogstie.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥