R.I.P Cissi Doris Erlandsson ♥

~ 10 januari 2009 - 1 november 2010 ~

Min älskade. Min hamster. Min råtta. Min tokstolle. Min galning. Min skatt. Min älskling. Mitt allt.
Jag hoppas att du har det bra där du är nu, utan smärta.
Tack för tiden jag fick med dig. Jag kommer aldrig att glömma dig, du finns föralltid i mig.
Du var alltid så pigg och sprang som en galning, och jag kunde sitta & titta på dig när du sprang runt i din lilla bur och busade. Du var så söt.
Jag vet att jag gjorde det rätta & jag ångrar det inte även om det är svårt.
Det kommer vara svårt i början och det kommer kännas tomt när du inte är här men jag vet även att jag kommer att klara det.

Du var det bästa som hade hänt mig, mitt första alldeles egna lilla husdjur. Men nu finns du inte mer.
Du är bäst.
Jag saknar dig.

~ Jag älskar dig ~

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥