SHEAT VA JAG ÄR BRA

Haha, eller inte ;).
Men, nu ska ni få se lite bilder jag har gjort i photoshop ;)
Dom är mina allra första, så ni får inte mobba mig !
Och, det är så tråkigt att redigera bilder på sig själv, så ni får säga till om jag får redigera bilder på er :)
Och Ella, hjälp mig snälla? Hur får man såna snygga textstilar, och var ska man trycka för att få fram dom?
Nu ska ni iallafall få se bilderna :)
ORGINALET
ÄNDRAT FÄRG PÅ ÖGONEN (okej, det blev lite extremt, men jag är nybörjare..)
OCH SIST - LÄPPARNA
Sen har vi också...
min snygga lillebror med ett blått och ett rött öga :).
Han fick bestämma hur det skulle se ut, det var därför det blev så, haha ;)
Och nu.... KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Ella

SV: Vilkaaa snygga textstilaar? :)

I photshop? (a)<3

2010-11-23 @ 13:55:04
URL: http://oliviaella.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥