*anteckna*

Ikväll ska jag :
1. Läsa på till SO provet vi har imorron. Shit maj gosh det hade jag totalglömt.
2. Packa resväskan inför Egypten. Shit maj gosh vi åker på torsdag ! I can't belive it.
3. Gosa med min underbara lilla kaninis. Den stackarn har inte varit med om något såhär kallt utan sin
mamma och alla hennes små syskon.
... och sen var det något mer jag skulle göra som jag självklart har glömt nu.
Något jag stör mig på, är att när jag ska packa någonting så måste jag skriva en packlista innan jag börjar packa.
Så att skriva själva packlistan tar längre tid än att packa. Dumma martina.
jag tänker på dig varje sekund av dagen.
jag tänker på dig varje sekund av natten.
det är inte hälsosamt att vara kär.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥