DAGEN @SOFIE

hejsan på er alla kära bloggläsare (typ 0 pers..).
idag har jag haft en rätt rolig dag :D
först så åkte jag, mamma o min farmor ut till mammas jobbarkompis inges land och gick ut i skogen och läkte skogsmullar och plockade svamp!
det var rätt mysigt och vi hittade faktist rätt mycket svamp! (y)
sen åkte vi hem och åt lite och sen bar det iväg till stallet ;)
jag skulle nämligen vara med o skrämma små barn på spökjakten som var på råda idag! :D
jag & min kompis Nina skulle skrämma ihop, vi var dom som skrämde sist, vi var alltså i slutet av rundan för er som inte fattade ;)
vi hade våran "station" på en jäätte lång stig typ som gick mellan 2 hagar :)
först satt jag bakom en buske och när dom som gick var precis framför mig så röt jag åt dom så dom hoppade till o skrek och blev jätte rädda, mohahaha (h)
sen några meter bort satt Nina och när dom hade gått förbi mig så trodde dom ju såklart det var över liksom men just då röt nina till när dom gick förbi henne, hahaha as kul!
vissa började till och med springa efter att jag hade rytit åt dom för dom var så rädda :p
det blev riktigt lyckat och var jätte roligt :D
nej, nu ska jag sluta babbla och förtsätta äta mitt godis :D
och denna veckan så är det ju höstlov = SOVMORGON, mumma!
puss på er så hörs vi kanske, kanske ikväll annars imon <3
kruss.


fick bli en bild på mig i stallet som jag slarv-redigerade igår ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥