Kenza

Tjo bananers ,
nu kom jag hem från saik stugan efter en hel dag med våffelbeställningar och springade in och ut med våfflor.
Vi tjänade ca 2000 kr även fast det regnade.
Slå den du! 
Vet ni vad jag just läste på Kenzas blogg ?
Att hon var i Hurghada i Egypten i mars !
Det är ju för sjutton dit jag ska på torsdag.
Fan va coolt, haha.
Och sen måste jag bara säga en sak.
Ni får gärna tycka att jag är konstig nu, men jag tycker inte att Kenza är snygg.
Jag lovar. Det gör jag inte.
Jag diggar hennes blogg för att hon & jag har samma humor.
Men jag tycker inte att hon är snygg.
Eller, jag tycker ju absolut inte att hon är ful, men hon är inte sådär överdrivet supersnygg så alla fotografer vill fota henne.
Inte enligt mig iallafall :)
Nu vet ni det ;).
Så nu ska jag göra något..
Egentligen så måste jag ju packa, men jag orkar inte xd.
BAJBAJS älsklingar ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥