MAN MÅSTE BARA ÄLSKA DEN

Öppna din sms-inkorg i mobilen
Gå ner sju sms i taget och svara på frågorna
Fuska inte!
Vad var det första du sa i morse?
nä, det är klart :D så brukar vi också göra ;)<3
Vad säger dina föräldrar om dig?
haha, vad ska jag svara på det? (a) men han gillar faktiskt mig mycket mer än jag gillar honom :P<3
Vad säger du till den som du är kär i?
mohahaha :O jag börjar 9.25 idag :D<3
Vilken var din första mening som du sa?
ses vid skåpen som vanligt? :)<3
Vad kommer bli din sista mening och säga?
hahah skulle precis smsa dej xP! Ja det gör vi.. ska vi ta våra tröjor? ;)<3
Vad säger du till din bästa kompis?
va? så du tar nånting som du inte vet vad det är. bra? ;)<3
Vad säger du till den du älskar?
vad gör du? <3
Vad skulle du säga om du var med på tv för första gången?
nice :D när kommer du hem?<3
Vad är det sista du säger innan du somnar ikväll?
haha! stackars dig...<3
När du vill ta ett steg längre i ditt förhållande, vad säger du då till din pojk/flickvän?
vi börjar med biologi labb va?
Vad kommer du säga när du friar?
ses vid skåpen? <333
Vad var det första du sa efter din första kyss?
är du inte kär? :O<3
Vad var det första du sa när du hade haft sex för första gången?
ne han kan köra båda :) <3
Vad skulle du säga om din pojk/flickvän var otrogen?
jag är i stallet och har glömt ridbyxorna :x
Vad säger du när du blir riktigt arg?
jag har inte varit hemma :|
Vad säger du när du blir riktigt glad?
ja, eller leo :D<3
Hur säger du till din pojk/flickvän att du älskar honom/henne?
ja :D<3
Öppna din sms-inkorg i mobilen
Gå ner sju sms i taget och svara på frågorna
Fuska inte!
Vad var det första du sa i morse?
nä, det är klart :D så brukar vi också göra ;)<3
Vad säger dina föräldrar om dig?
haha, vad ska jag svara på det? (a) men han gillar faktiskt mig mycket mer än jag gillar honom :P<3
Vad säger du till den som du är kär i?
mohahaha :O jag börjar 9.25 idag :D<3
Vilken var din första mening som du sa?
ses vid skåpen som vanligt? :)<3
Vad kommer bli din sista mening och säga?
hahah skulle precis smsa dej xP! Ja det gör vi.. ska vi ta våra tröjor? ;)<3
Vad säger du till din bästa kompis?
va? så du tar nånting som du inte vet vad det är. bra? ;)<3
Vad säger du till den du älskar?
vad gör du? <3
Vad skulle du säga om du var med på tv för första gången?
nice :D när kommer du hem?<3
Vad är det sista du säger innan du somnar ikväll?
haha! stackars dig...<3
När du vill ta ett steg längre i ditt förhållande, vad säger du då till din pojk/flickvän?
vi börjar med biologi labb va?
Vad kommer du säga när du friar?
ses vid skåpen? <333
Vad var det första du sa efter din första kyss?
är du inte kär? :O<3
Vad var det första du sa när du hade haft sex för första gången?
ne han kan köra båda :) <3
Vad skulle du säga om din pojk/flickvän var otrogen?
jag är i stallet och har glömt ridbyxorna :x
Vad säger du när du blir riktigt arg?
jag har inte varit hemma :|
Vad säger du när du blir riktigt glad?
ja, eller leo :D<3
Hur säger du till din pojk/flickvän att du älskar honom/henne?
ja :D<3

Kommentarer
Postat av: bästasofie

HAHAHAHHA, BÄST JU! XD

2010-10-16 @ 22:06:09
URL: http://baramittlivs.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥