oold.

Haha, jag hittade en gammal bok där jag har skrivit upp några dikter jag skrev för jättejättelänge sedan.
Och bara för att jag är så otroligt snäll så ska jag dela dom med er :)
Men självklart så är det ju © på alla texter, och det hoppas jag att ni respekterar...
Du en blomma från ängen tar
och hoppas att den ska ge svar. Du rycker bort blommans frans
som virvlar bort i sorglös dans,
Blir det älskar eller älskar ej?
Fråga blomman, inte mig.
Får man inte den man älskar,
så får man älska den man har.
Kärleken är svår att förklara,
när den är här så vet man det bara.
Den kommer vart man än går,
inte bara när det är vår.
Olyckligt kär kan man också vara.
Kärlek är inte lycka bara.
Ge din kärlek en kyss,
eller gjorde du det nyss?
Isåfall, kyss den en gång till.
Ja, så ofta som du vill.
Kärlek är att kunna dela med sig av sin egna kärlek till någon som behöver den och vill ha den.

som sagt, mobba inte.
jag skrev dessa när jag var 10 år.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥