pruuuuuuutt förkyldning!

Jag är jättejättemegadundersuperduper förkyld, men det får inte mig att sabba för laget!
Så det va bara att pallra mig upp imorse och sticka iväg på ifk-kaveln. (Orienterings stafett för dom som inte är så insatta ;)). Yää, förutom att jag svimmade på banan (jag skojar inte) så gick det superduper bra!
Vårat lag kom 2a och saiks andra lag kom 4a. Så vi fick stå på pallen (Y).
Det var jätteroligt, men nu är jag typ död. Och dessutom ska jag tävla där imorgon igen, men det är inte en lika viktig tävling, så den kan jag missa. Men lillebror&mamma ska springa, så jag måste iallafall dit. Om jag inte stannar hemma , hihi.
Jag vet att jag suger på att uppdatera, men jag orkar bara inte för min blogg är så jädra ful & jag kommer inte på något att skriva om. 
Dessutom så vill jag ha något tema, typ som att göra egna smycken och sälja dom på bloggen eller nåt sånt !
haha, inte för att jag ska göra just det, men jag vill iallafall göra något sånt. Inte bara skriva massa tråkig skit ;).
Så , det är just därför som ni måste säga . VAD VILL NI LÄSA OM/HA MER AV I MIN BLOGG?
Jag ska kolla om jag hittar nåt kul, annars vet jag inte vad jag gör..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥