400 och nånting

från halv 4 - 7 så har jag hjälpt råda ridklubb att samla in 400 och nånting kronor.
Jag vet att jag äger.
Mina ben är verkligen döda, geléhallon, spaghetti, mos.. ja ni fattar.
Ich bin not got. Eller hur fan ni tyska töntar säger. MOHAHA.
Franska is da shit. Or not. Jag hatar franska. Usch.
Och jag måste bara säga att ida är den enda som är bra här i världen. Japp. Så är det.
Hon kommenterar & hon är bäst. Sådeså.
Och så måste jag säga, att ida, jag kommer liksom inte ihåg Fanny Axéll (hette hon va ? superminne ohyes) för att jag är lite dum i hövet. Eller det visste ju alla redan, menmen..
Och, att jag kan inte visa vad jag köpte i allingsås, eftersom att typ allt är presenter som jag inte har gett än, och dom personerna läser min blogg... ;). Och dessutom så är dom inslagna. Men, jag köpte ett par gråa "flätade" tights. jag vet inte varför för dom va inte snygga... Men mamma betalade så whatever ;).
Om nån är intresserad så har jag ätit godis för typ 60 kronor idag. Det var min middag. Klaga inte. Men nu ska jag gå och äta choklad. HAHAHAHA, oj så onyttig jag är. Men vem bryr sig, man lever bara en gång ! Eller gör man..?

BAJS PÅ ER ALLA TÖNTAR ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

JÄÄ!

jag e bääst :D

och fanny axel.. hmm ja, jo okej :D <3

2010-09-17 @ 19:24:03
URL: http://idaaaaw.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥