fiiiis

tjena mittbena :D
Nu är det så att jag suger på att blogga, men skitsamma.
Vet inte riktigt varför jag skrev det där... men skitsamma.
Jag gillar tydligen ordet 'skitsamma'. men skitsamma.
MEN ÅH,
jaja, nu är det iallafall så att jag har ett megastort franskaprov imon, och jag har inte tränat NÅNTING.
Jag vet att jag är duktig.
Och så kan jag säga att mitt knä pajjade idag, men jag får sova bort det. Förhoppningsvis.
Och så hade vi inbrott i 'den röda bilen' idag. Det var inte kul, dom snodde en väska med kläder och en nyckel i. Det var ju inte så bra.. Men skitsamma.     (FAN, nästa gång jag säger/skriver det så får någon slå mig, riktigt riktigt hårt).
Bajbaj, nu måste jag faktiskt plugga franska. Fast så kommer det inte bli, om jag känner mig själv rätt. Såklart jag gör, dumhövve -.- men skitsamma. (HELVETE)
haajdååå.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥