HÄÄJ :D

Jag vet att jag suger på att uppdatera, men skyll er själva för ni är ännu sämre på att kommentera (H).
Idag har varit en jääättejobbig dag, på torsdagar är jag inte hemma förens halv 5. Det suger.
Sen när jag kom hem så va jag tvungen att göra mat (= koka makaroner och värma köttbullar, mycket krävande) till min irriterande jobbiga missnöjda bajsiga lillebror. För att mina päron är på möten och skit hela kvällen, och my little brother skulle på fotbollsträning.
I skolan har det ju inte varit världens lugnaste dag heller..
På hemkunskapen så skulle vi steka strömming och göra potatismos.. Strömmingen smakade bajs och "potatismoset" smakade värre än pulvermos.. Men kul hade vi iallafall, haha.
På idrotten (gympan heter det förihelvete) så vet jag inte vad som hände, men helt plötsligt så började allt snurra och jag mådde jätteilla. Fy, jag var så yr så allt blev suddigt och jag höll på att trilla när jag stog upp. Det var INTE roligt, jag kunde inte vara med :/. Asså fy, det känns som jag inte är med alls mycket på gympan :o. INTE bra! Det är inte meningen, men jag skadar mig alltid eller är sjuk.. Inte bra martina, inte bra alls..
Resten av dagen i själva skolan va inte så intressant så ni behöver inte veta ;)
Men när vi hade slutat "idrotten" då, så gick jag och agnes och köpte godis. UUSCHH va pinsamt! Jag plockade åt mig lite godis då i en påse, och så hade jag en tia. Och så trodde jag att det skulle räcka så då går jag fram och ställer mig i kö. Och sen så säger han då  - a det blir 13 kr. Och då tänker jag inte utan bara räckar fram min tia och tar påsen. Och han bara står och stirrar på mig med handen utsträckt. Sen säger han efter ett tag - ööh, 13 kr sa jag... DÅ fattar jag , att jag har betalat 3 kr förlite, och jag har inga pengar, inte agge heller :s. Haha, fan va jag skämdes. - ööh, ojdå... kkan jag lämna tillbaka lite..? FAN va pinsamt. han ba, a visst gör du det.. Haha, så då går jag och lassar ut godis igen. Snacka om att jag känner mig som en idiot. Och sen så går jag tillbaka och ba, nu då? Så då blev det 9 kr, så ger jag honom min tia, sen kollar han jättelänge på mig innan han ger mig 1 kr tillbaka, som om jag va typ handikappad. FAN va pinsamt!
Jaja, agge hade iallafall väldigt roligt. Hon kunde inte sluta skratta. Vi satt på två gungor och skrattade som idioter, och lekte efterblivna och helt dumma i huvet, så alla som gick förbi (= rätt många) stirrade på oss och typ gick så långt bort som möjligt.. haha, när jag redan har gjort bort mig totalt så kan jag ju bara fortsätta tänkte jag.
Nu har jag inget mer roligt att berätta, förutom att jag är ensam hemma och har för första gången idag en liten lugn stund. Men jag måste göra franskaläxan och det suuuger. häästballe. Haha, jag har dåligt inflytande för det är massa som har börjat säga så nu.. inte bra martina.
Fan va tråkigt och långt inlägg, men aa.. bättre än inget inlägg alls iallafall. Så har ni lite att läsa innan ni börjar tjata på mig igen att skriva med och uppdatera med och sånt skit, haha.  Men nu får ni skita på er, så ses vi sen :) (fan , jag skulle ju sluta säga så..)
Hejdå  ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥