Hellu alla skolkare & sjuka personer.

För det är väl inga andra inne på datan såhär dax?
Jag har inget viktigt att säga, förutom att jag inte har gått ur sängen idag.
Och att jag har läst ut en bok.
Och att min mage låter så mycket att den kan bilda en kör.
Bäst att jag går och stoppar i mig lite mat.
Men all mat smakar så annorlunda när man är förkyld!
Igår tyckte jag att björnbärssylten smakade kaffe, och jag tyckte att middagen luktade havregrynsgröt.
Mentalsjukhuset nästa ;).
Nejnej, jag får la hitta på nåt.
Nåt äckligt kanske blir gott?
Vi får väl se.
Jag är jättesugen på pastasallad, men HALLÅ, jag är sjuk, inte kommer jag orka koka pasta halva dan.
Var är min personliga assistent när jag behöver en?
Skit samma, livet suger.
Hata förkyldningsvirusar.
bajsbajs :love:

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥