JÄVLIGT ROLIGA KOMMENTARER

och ja, jag är moderat.
"Hellre skabb i skrevet än (s)(v)a(mp) i drevet!"
"Hellre död än röd"
"det gör inget om man är dum, så länge man är söt. Synd att gudrun schyman inte är söt"

"försökte adda gudrun på facebook, hon nekade mig och sa att hon hade för många vänner..

Det var säkert för att jag var kille"

"Måtte djävulen ta dom som röstar på, jag vill inte säga vad partiet heter för man mår dåligt då :)"
"Mona Sahlin är en mytoman från helvetet och jag ber till gud att hon inte blir min statsminister"

"man har blivit såhär typ sossehjärntvättad i Sverige, mina hundar gillar inte sossar heller bara så ni

vet." "sosse!" "grrrr"

"VARNING !! om du får ett sms eller ett mail , eller på annat sätt blir uppmanad av någon att rösta på

en kvinna som heter Mona från något som heter socialdemokraterna - GÖR INTE DET !!!! Det är

någon som luras ! Det är ett helvete att få bort henne igen !! Det tar minst fyra år !!!!! Kopiera och

klistra in i din status för att varna andra!"

"Fuck mona muslim"
Det var några...

Kommentarer
Postat av: Dominicsolveig

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2011-05-20 @ 12:42:48
URL: http://dominicsolveig.blogger20.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥