min mamma är awesome! :D

Jag skulle få 160 kronor (fråga mig inte varför, jag vet inte).
Mamma: Har du nån växel?
Martina: aaa, vänta lite..
Mamma: Nej men du... Hur mycket kostade domdär chokladbollarna?
Martina: Öhh... 5 kronor..
Mamma: A, men du, ta 200 kronor då, så har du till några fler under nästa vecka.
Martina: Ookej... tack.. :D
haha, för att ni ska fatta, så har det varit inte så god mat i skolan under förra veckan, så jag och Hedda levde på hemmabakade chokladbollar från caféet (VÄRLDENS GODASTE) under tre dagar... Stora & jätteonyttiga.
OCH jag måste ju gå upp i vikt, så det är ju bara bra ;). Därför ska jag käka chokladbollar tills jag spyr :D. Nä jag skoja bara ;). Men aa... tydligen så får jag äta dom iallafall, haha. Oh gud så rörigt allt blev.
Jag är jättesjuk, och det är inte kul. Risken att jag går till skolan imorron är lika stor som att blixten kommer slå ner i mitt huvud innan midnatt. Alltså inte så stor...
APIGT!
OCH det som är ännu apigare är att alla ÖBare, med datorer på skoltid, har friidrottsdag imorron, så det är typ den enda dagen på hela året som dom inte kommer va inne på msn på skoltid. Min tid är ute. Buhuhu.
Fattar ni min depression? Haha.
Nu ska jag hitta på nåt, dvs gå och lägga mig.
Eller inte.
Det kommer inte gå, jag kommer hosta mig till döds.
Eller, det vill säga om mitt huvud inte kommer sprängas först. Eller om halsen inte stryper sig själv av smärta.
Det är ungefär så jag mår just nu ;). Inte så bra..
Men bara för att jag ska kunna ha något att göra så kan ni väl kommentera lite ? :blush: :question:
Hejdå :love:

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥