So sick of lovesongs..

Åh gud va trött jag blir!
Alla kärlekssånger är ju bara sorgliga.
ALLA.
ALLA.
ALLA.
ALLA!
Det är jobbigt.
Riktigt jobbigt.
Nu har jag lust att skriva en aslång krönika om världens alla problem. Eller inte. Men jag har faktiskt lust att skriva en krönika. Och har jag lust med det, då gör jag det. Fast jag vet inte vad den ska handla om..
Jaja, skit samma.
Jag hade ju tänkt att skriva krönikor för nån tidning som extrajobb ;).
Så jaa, lika bra att börja öva.
Eftersom att jag inte har laddat ner något skrivprogram än, så får jag helt enkelt skriva den här på bloggen.
Det betyder att jag kommer lägga upp den här också.
Lucky you.
Hejdå , och önska mig lycka till i mitt skrivande,  haha.
Och , ge mig tips på vad man kan skriva om!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥