älskar mitt liv

TJENARE GUBBAR
Jag tror att jag lägger mig ner och dör snart :)
Jag går för 17 gubbar på tredubblade doser värktabletter 3 ggr om dagen och ÄNDÅ gör det ont! Det är ju fan helt otroligt!
Igår klippte jag mig faktiskt, glömde säga det hehe :)
Klippte typ 15 cm.... hehe, det är koooort! Och så kippte jag luggen så den går typ vid hakan, alltså... det är svårt  att förklara! Ni får se det nångång istället ;)
IDAG ÄR DET FREDAAAAAAAAAG
Då bli det fredagsmyyyyyyys, om det så är det sista jag gör.
Har jag någonsin sagt att jag hatar min dator? Inte? Då däger jag det nu:
JAG HAAAAAATAAAAR MIN DAAAAAAAATOOR!
Slänger snart ut den genom fönstret.


jag? drogad? näe, vadååårååå?

vaddå se överglad ut? jag fattar inte vad ni pratar om..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥