bollis, yeah

Nu ska jag ut och busa med min lilla kanin utan namn, haha.
Jo, hon har ett namn. Fideli. Fast jag kallar henne bara Bollis, så..
Jag antar att hon heter Bollis? Jag skrev i ett stort franskaprov att jag har en kanin som heter Bollis, så nu får jag väl stå fast vid det ;)


det lilla puckot tror att hon är ett flygplan, haha ♥

i somras, värsta fotomodellen alltså!
denna bilden har jag på mitt maestro, haha :D
HAHAH ÅH GUUUUUD, jag dör lite varje gång jag ser denna bilden!
Här ser man även lite av det svarta sträcket hon hade i pannan i sommras, det har vart som en blixt, så hon blev kallad harry potter, haha.
Pappa tyckte att jag skulle döpa henne till Harriet Potter.
Elak pappa jag har alltså...
Hon är en kräsen liten rackare, somnade i min säng varje morgon, haha ♥
min lille tjockis!
och till sist - anledningen till att hon heter Bollis.
Hon kan göra sig till en boll.
En väldigt söt sådan.
Ni får ha en trevlig måndagskväll, och för sjutton, UT MED ER I DET FINA VÄDRET!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ebba

sv; jaså? det verkar ganska bra ;P

2011-04-18 @ 21:31:29
URL: http://ebbasofieandreasson.blogg.se/
Postat av: Yohanna

Är hon en dvärgvädur? :)



SV: Tack så mycket söta du, roligt att du tycker det! :)

2011-04-18 @ 22:35:04
URL: http://fireflybaby.blogg.se/
Postat av: jag :)

superfin blogg :) kolla gärna in min , kram

2011-04-20 @ 07:46:34
URL: http://jennsanz.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥