hej bilringar!

TJENAMORS,
idag var jag hos skolsyster på hälsosamtal.
Det var ju.. trevligt... eh.... aa.....
Vet ni en sjuk sak?
På 2 år har jag växt 4 cm (kommer inte växa mer, buhu) men gått ner 1 kg i vikt.
Och ÄNDÅ har jag tatt tag i mig själv och gått upp 4 kilo sen i höstas!
Jävlar i helvete.
Fick en liten utskällning, haha, man ska ligga högts 1,5 cm nedanför längdkurvan på vikten, men jag ligger 2,5. Hehe.
FAAAAAAAAAAN.
Så nu sitter jag och mölar i mig choklad och chips. Tänker inte sluta förrens jag har fått bilringar, som Elvis.
Nu vet ni vart ni hittar mig :)
BYEEE
gammal bild, check.
tog den för att jag ser fet ut där, haha.
egentligen väger jag 48 kilo, jomen BRA DÄR MARTINA, ät eller dö.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥