i have a stalker

TJA TJA,
vet ni en sak?
Jag suger.
Rätt mycket.
HAHA, fast vi har ju redan konstaterat att jag äger på att suga.
Pierre tänker snuskiga tankar... ;) ;) ;)
Tjaa, man kan ju inte klandra honom, jag säger bara - varje natt kl. 2....
NÄÄE, nu ska vi inte vara såna !
Sitter & lyssnar på jättedålig musik på spotify.
Nån som vet nån bra låt? Tell me tell me.
Ni som har gratis får lyssna ihjäl er ikväll, för imon blir det iiiiiinte kul för er!
Det är ju därför man har premium vettniiii!
Känner att ingen får ut nåt vettit av detta inlägget.
Så jag tänker sluta skriva nu.
Ni får ha det så kul.
Puss puss.
Ha ett trevligt liv.

treliv liten suddig & sné bild på mig från i tisdags då jag hade superlockigt hår, haha.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥