lite rÄnDåM sådär

Ibland får jag sånahär kommentarer:

och sen när man går in på sidan så kommer det upp en bild med en kille som sitter i kalsonger.
Man ba YES!!!!! Pedofiler från australien läser min blogg!!!!
Jo men ärligt, om jag skulle fått en krona varje gång en pedofil typ gjorde nånting mot mig så skulle jag vara billionär. Typ. Nästan iallafall.
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSCH.
TJENAMORS FÖRESTEN!
Idag red jag. Gick åt helvete. Hoppade Leo, haha, den stora nallebjörnen, men alltså nääe...
Ridläraren var ju typ dum i huvet (shhhhh, detdär sa jag inte), en tjej trillade av en häst FYRA gånger, men ridläraren brydde sig inte ett skit om henne, även om hon trillade med hövvet rakt in i hinderhållaren. Hon bara sa till henne att sätta sig på hästen och fortsätta rida.
JAG BLIR SÅ AAARG.
Ullis är mycket bättre, ja0 ja0.
Nu skall jag icke klaga.
Eller jo , lite till -
MÅSTE GÖRA EN JÄVLA SKIT REDOVISNING PÅ RETORIKEN IMON, MAN SKA PRATA I 5 MIN OCH JAG HAR INTE SKRIVIT ETT SKIT!
PRATA OM EN BOK, MEN FÖR I HELVETE VILKEN BOK SKA JAG PRATA OM?!??!? JAG ÄR BARA SÅ FÖRBANNAD JUST NU ATT JAG VILL BARA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ.
Så, nu är jag färdig med att klaga :)

haha, rÄnDåM bild i ett rÄnDåM inlägg, passande jo tack jag vet.
Iallefall,

Men jaaaaaaaaa00, det är det enda roliga som händer i mitt liv just nu.
Funderar på att ringa pierre på skype och ta ut all min ilska på honom (så som jag brukar göra, alltså. Det finns en anledning till att han kallar mig PMS-unge). Fast näe- då blir det som igår. Vi snackar till typ 12 på natten och jag somnar framför webbcamen = han tar blider på mig när jag sover.
Han har typ 10 såna bilder på mig på sin data.
MEN OJ SÅ PASSANDE, han ringer mig i skype nu.
Och det första han gör är att rapa. Jo men TACK SÅ MYCKET, äckelpotta.

HAHAHAHA okej nu får jag sluta.
Ni ska inte behöva se sånahär hemska bilder på mig när jag är liten. Det är plågeri.
Förlåt.
BÄST ATT JAG DRAR INNAN JAG FÅR DAMP.
eller ah, det har jag ju alltid...
TJO BANANERS ÄLSKAR ER JÄTTEJÄTTEMYCKET ♥♥♥♥♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥