massa kommentarer !

YIPPIE, jag blir så glad att jag tuppar av lite när ni kommenterar !
Därför ägnar jag detta inlägget åt alla underbara människor som tar sig tid att kommentera.
(Oj, värst va seriöst det lät.. har nån möjligen smugit ner något i min påskmust? hm..)

IIIIIIIIIIIIIIIIIIH!
Jag dog lite när jag såg denna kommentaren. Jag dör fortfarande lite.
Kan ni FATTA att jag verkligen vann? Och dessutom delar ett intärnt skämt med självaste Keela?
(Ja, jag pratar om henne som om hon vore Gud. Nej, jag är inte besatt. Okej, bara lite..)
Tack så jättemycket , jag blir så glaaaaader  :D
Tack tack, tyvärr kan jag inte ta åt mig äran eftersom att designen + headern faktiskt är en gratisdesign jag hittade någonstans :)
Är faktiskt lite trött på den, vill bya men jag hittar ingen fin... Jag vill inte betala pengar för en heller, och jag kan inte göra en själv. Hehe, problem......
Jag hittade dom på Johanssons skors hemsida, och nästa gång jag är i närheten av en Johanssons-butik ska jag kuta och köpa båda 2. Säger vi. Jo. Om mamma vill betala. Och det vill hon. Säger vi.
Ja jag veeeeet !
Så söta så jag dör :D
Alfhild min knäppa lilla kompis, nu är det så att om du mobbar det godiset så måste jag tyvärr be dig att gå och dö i helvetet :)
Neeeeeeeejdå så elak är jag inte (A). Eller är jag?
En sak är iallafall säkert : JAG ÄR BÄST.
Och att min pappa inte är normal - det visste jag innan jag föddes :D
Tänk för att jag kanske vill se en kanin som försöker gå på toa? :(
Och jag skulle bra gärna vilja se en tiger äta bananer också :D
Malin, tyvärr, kakorna räcker inte till dig. Fina kalsonger du har förresten :)
Älskar er very very much. Puss puss.
(haha, det rimmade)
(jag är rimmarN nr 1)
(mohahah)
(känner att jag måste sluta skriva paranteser nu)
(hejdååååå)

oklart varför jag lägger in en bild på mitt öga.
det bara blev så.

Kommentarer
Postat av: Ponnyhesten

svar - hehe, okej. då ska jag kicka in där.. ;) Naw, tack! Ja visst är han :D

2011-04-18 @ 00:20:45
URL: http://ponnyhesten.blogg.se/
Postat av: Malin =) <3

hahah tack desamma <3

2011-04-18 @ 00:27:42
Postat av: - SH

Haha vilken kul kommentar du hade på keelas blogg :D

Snygg blogg förresten! ^^

2011-04-18 @ 00:28:54
URL: http://sofiahaag.blogg.se/
Postat av: alexandra

vill du att jag ska göra en design till dej? ^^ helt gratis? (:

2011-04-18 @ 09:52:45
URL: http://alexyouknow.myshowroom.se
Postat av: Lisa

jag kan hjälpa dig med en design,fall du vill[:

2011-04-22 @ 19:01:26
URL: http://ettendaandetag.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥