orientering = död

Tjenamors!
Idag har jag vart med Malin, det var trevligt trevligt ;)
Sen nu på kvällen så sprang jag orientering.... hahaaaa....
Om jag säger såhär: min bana var 3,5 km. Jag sprang med än 8. Fattar ni då?
En AAAAANING fel sprang jag.
Det gick jättebra fram till 6e kontrollen, sen gick allt åt helvete. Jag fick fel kompassrikting och hamnade mitt ute i vildmarken. Jag hoppade ner för stup, sprang rakt igenom mossar och klättrade upp för stup.... Jag vet inte ALLT vad jag gjorde!
Nu när jag kom hem så hade jag lera upp till knäna, ett stort rivmärke från axeln till armbågen (jag valde den prefekta dagen att springa i kortärmat) och mina ben är helt prickiga av myr-bitmärken.
MEN JAG SKA INTE KLAGA, jag är så glad att jag äntligen kan träna efter 3 hemska veckor !

jag är glad ändååå :)

Kommentarer
Postat av: ♥Maaliin♥

Hej! Vad fin blogg.



Vad ska du göra idag då?

2011-04-20 @ 08:44:20
URL: http://maaliinfreij.devote.se
Postat av: alexandra

sv; det kan ta ett tag att få den bra ... Men vill du ha en header?

2011-04-21 @ 18:27:43
URL: http://alexyouknow.myshowroom.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥