sooooooommar, sommar och sol!

Jag är så arg på mig själv för att jag har sovit bort halva denna dagen, det är ju för 17 25 grader varmt!
Jag har tat på mig shorts o magtröja & ska lägga mig o sola på  studsmattan , men jag ska nog ta med datorn ut och ligga o blogga, låter det inte uuuuuuunderbart? :D
Det är en rörmockare här som har stängt av vattnet, och jag måste gå på toa... alltså, jag har lite problem här!
Hur sjutton ska jag göra? Jag får la gå ner till malin eller något, haha :)

nej nu ska jag uuuuuuut, si ju later ! ♥
+ ni är uuuuunderbara allihopa, extra mycket ni som kommenterar !

Kommentarer
Postat av: alexandra

sv; såklart! Hur vill du ha den?

2011-04-18 @ 14:41:49
URL: http://alexyouknow.myshowroom.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥