tjänna!

Har precis vart ute o sprungit i skogen men mamma, hihi.
Haha jag är så busig,
jag sprang före och gömde mig bakom en buske.
Sen när mamma kom så smög jag bakom och sa " MUUUUUUUUU ".

Haha ååååh, ni skulle sett hur rädd hon bleeev :D
Iallafall, så har jag ingen aning om vad jag ska skriva, ........
SHIT, denna dagen är nog den bästa någonsin i min bloggs historia, har aldrig haft såhär många besökare
utan att använda typ bloggtrafik eller något :o
Älskar er väldigt mycket, ska köra ett inlägg med svar på alla fina kommentarer jag har fått senare :)

lagom gamal bild sådär, haha :)
ni får stå ut med att jag ser ut som ett monster.

Kommentarer
Postat av: PernillaOhlsson

SV; hihi tack :D

2011-04-17 @ 16:35:15
URL: http://perniillaohlsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥