tjenamors i lingonskogen

Här sitter jag, är sur för att jag vaknade 9 imorse när jag kunde ha sovit hur länge som helst...
Och nu måste jag följa med till nån jeffla badrumsbutik bara för att dom ska stoppa till i allum o fylla på mitt busskort, och då ska jag tydligen vara med -.- BAJS.
MEN, ikväll ska jag ju till hedvig von eddvig o käka massa skräp tills jag blir värsta sumobrottaren, yippie!
PÅSKMUST I MITT ♥
tror inte det finns nåt godare.
förutom julmust då...
hehehehe, men det är ju samma saaaaaak, knaaaaas!
Nu ska jag gå o lägga mig in tha säng & läsa andra delen av Persikosommar, "Och så kom hösten" tror jag den heter.
PUSS PUSS PUSSGURKOR.

- yes i am

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥