Underbara uppblåsbara

Tjenamors i lingonskogen!
Denna dagen har vart skön, vaknade med sofie by my side, vi gick upp & åt frulle på altanen, sen chillade vi lite här inne & så..
Sen gick vi iväg till gökskulla & satt o gungade, haha. Snackade blajja, sen drog vi hem igen o åt luuunch.
Sen körde vi mot varann på COD, jag var lätt bäst. Hon hade ingen chans. Hähähä.
Sen drog vi till stallet, fixade Didriques burkar & ensilage , sen hjälpte vi till att ta in ridskolehästarna också, mycket roligt mycket roligt  :)
Nu sitter jag här & äter gooodis, fick ju ett påskägg av sofie, hihi!
Vi ska ha gäster ikväll, ska bli kult.
HAHA, ÅÅÅH jag suger ! Vet inte vad jag ska skriva om :)
Ni får hare trevligt trevligt, så ses vi later :)

hehe, min mun ser helt förvriden ut ^^

Kommentarer
Postat av: Yohanna

SV: hehe okej :)



Hoppas du har en fin påsk! :)

2011-04-22 @ 23:49:23
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥