baaajs

Jag som skulle vrida tillbaka dygnet?!?! ..
Jag börjar ju förtusan skolan imorgon, HELVETEHELVETE!
Jag har aldrig  hatat skolan mer än vad jag gör nu, haha. Bajs.
MEN MEN MEN MEN MEN, nu ska vi inte prata om tråkiga saker!
Vi kan ju istället prata om roliga saker, som..... Vad jag ska göra idag!
  • Knalla upp ur sängen & äta frullebulle
  • Lägga mig i sängen igen och läsa klart SOLO
  • Knalla upp ur sängen igen & sätta mig framför tvn med datorn i knät
  • Inte orka fixa lunch så jag går ner & pallar marabou choklad, kakor och cider...
  • Sätta mig framför tvn igen & äta min vackra gourmetlunch
  • Framåt klockan 3 - 4 bestämmer jag mig för att göra något vettigt av mitt liv...
  • ... och går därför och tar en dusch.
  • Sen blir jag antagligen hungrig igen, så då går jag och pallar ännu mer choklad.
  • Sen får jag ta tag i alla tråkiga saker ,
  • som att fixa skolväska inför imorgon och sånt baaaaaaajs.
  • Sen kommer m & p hem och blir det maaaaat.
Det är typ så mina dagar ser ut, om jag själv får bestämma.
Höhö.
Näerå, men mina slappdagar ser ut precis sådär :D
JAG OOOOORKAR VERKLIGEN INTE SKOLAN, BUÄÄÄÄÄÄÄHÄHÄÄÄÄ !
men skitsamma, det är ju låååångt kvar, hela.... 21 timmar! halelujah! .........
MEN SER DET UT SOM ATT JAG TACKAR DIG?!
MER SOM ATT JAG LACKAR MIIIIIIG.
höhö. fint jag gör om låtar alltså.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥