GOA GUBBAR

Det har börjat 2 st nya killar i klassen.
Så nu är vi alltså 16 killar & 14 tjejer.
Det kommer bli kaoz på lussedansen säger jag bara, HAHA, stackars killar...
Jaa, jag har väl egentligen inte så mycket att säga om dom,
de verkar väl helt okej...
Haha, vet ni vad min lärare sa när dom hade gått för att fixa sitt EV ?
"Jaa, dom verkar väl helt okej? Det är ju iallafall inte två socialt inkompetensa miffon"
HAHAHHAHAHHAA. Ja. Det är min lärare det.
Och, HAHAH, vet ni vad min mormor sa när hon fick reda på detta med att 2 nya killar har börjat? ?
Mormor: Hur var det då?
Martina: Bajs.
Mormor: Varför det?
Martina: För vi har betyg nu, och massa skitsaker och ÅÅÅÅHHHH!!! :@. Och så har det börjat två nya killar också.
Mormor: ÅÅÅH! Är dom snygga?!?!
HAHAHAHA, och det kommer liksom från min mormor....
fasenihelskottatänkomjagverkligengillarhonom
fastdåharjagtypförstörtallachanserjagnånsinhaft

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥