HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

HEEERREGUD, vet ni vad som hände mig idag?!?!???!!?
Det är sånt som verkligen bara händer på film!
När mamma & jag skulle parkera vid Chilli, så cyklade det förbi en kille som var kanske 16? 17?
När han såg mig så började han le, ni vet lite flörtigt, och så skulle han lyfta på kepsen lite coolt sådär.
Enda problemet var ju att han såg inte vart han cyklade, eftersom att han kollade på mig...
Så han cyklar rakt in i en lyktstolpe!
han bara flööög fram, med kepsen i handen.
HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA, heeeeeeerregud ni FATTAR inte hur kul det såg ut, jag började verkligen gapskratta, HEEEERRE MIN GET! HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA.
Åhhhh.....
Jag antar att jag borde ta detta som en komplimang eller? ;)
HAHAHAHHAHAHHAHA , men herregud, JAG KAN INTE SLUTA SKRATTA!!!!
do not flörta with me when you cyklar!
it can sluta med very knasiga olyckor.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥