hej, min blogg suger

TJEEEEENA,
jag känner att min blogg är typ den tråkigaste någonsin, så nu ska jag bannemig ta tag i detta & fixelifixa den!
Det var tänkt att jag skulle vara med min kära lillla kompis idag, men NEJ NEJ, självklart blir det inte så. Mitt knä kommer och förstör allt, som vanligt :):):):):).
GUD VAD JAG ÄLSKAR MITT KNÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! inte.
Istället får jag sitta framför TVn, med knät i bandage & choklad, kakor, chips och godis som enda sällskap.
Jag har kollat på Tyra Banks show, Ellen Degeneres show & Oprah Winfreys show. Ser ni något mönster eller nåt? ...
GUUUUUUUUUUD SÅ TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKIGT!!!!!!!!
Nej, nu ska jag hitta på nåt kul här med bloggen innan jag tynar bort av tristess, BYE BYE !

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥