"justin bieber är ju asgrym!"

Min lillebror har minsan inte alla hästar i stallet, så att säga.
Idag fick jag han en knäpp.
Carl: Martina, vet du vem Justin Bieber är?
Jag: Öh, nääää, ingen aning faktiskt!
Carl: Va? Vet du inte? Jag trodde alla tjejer gillade honom..
Jag: Men det är väl klart jag vet vem Justin Bieber är, hallå, jag är faktiskt inte efterbliven.
Carl: Han är ASGRYM!!!!! Kan inte vi lyssna på honom nu?
Jag: EHH, OKEEJ....
Carl: Ja, vi lyssnar på Never say never! Och sen kan vi lyssna på Baby!
Jag: Carl.... är du säker på att du verkligen vet vem det är?
Carl: Ja?
Jag: Okej, är du säker på att du inte är gay?
Carl: Ja.
Jag: Okeej.... då måste du ha slagit i huvet väldigt hårt!
Carl: Nej. Och förresten är du visst efterbliven, det har Pierre sagt. Men nu måste jag gå, jag sla spela Sims.
Okej.
Låt oss reda ut två saker.
1. Jag är mycket misstänksam på ifall min lillebror är bög.
2. Min lillebror lyssnar och, gud förbjude, TROR på saker Pierre säger.
Genast blev mitt liv lite mer .....
knasigt?
knäppt?
konstigt?
galet?
roligt?
efterblivet?
svårt?
Äsch..
låt oss säga...
Intressant.
hittade ingen bild på honom för tillfället,
så det fick bli en bild på någon som liknar honom.
Nästan så att man inte ser skillnad faktiskt...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥