kläder - hm

99 :-
galet värt det !
denna var faktiskt sjukt snygg " in action " ,
149 :-
(heeeeedviiiiiig)
lite kul linnen sådäraaa,
99 :-
SÅNHÄR HAR JAAAG,
och den är sjukt snygg :) hade den idag faktiskt , höhö
199 :-
typ det snyggaste linnet i världen
för
- svimma inte nu -
59:50 :- !!!!
kalassnygg, för
69:50 :-
my lucky day?!
eller denna för samma pris, halllåååå?!?!?!
ohoj, ett par rosa shorts!
49:50, ohlala
okej, såhär ligger det till va.
ge mig dessa elller dö?
nääääerå,
199 :-
MEN DET GÄLLER DÄREMOT DESSA SHORTS,
herregud vad jag har letat efter dessa.
ge miiiiiig nuuuuuuu!
129 :- bara, de är på rea å herreguuud.
om nån ser dessa i 36 så SNÄLLA, köp dom till mig?!
galet vacker långklänning,
499 :-
galet mysig klänning,
bara 79:50 :-
och det, mina vänner, var allt för denna gången!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥