lånetelefoner och mördare

OKEJ.......
Detta är fan läskigt.
Jag har fått en skitful liten Samsung - lånetelefon (eftersom att min andra är inlämnad).
Nu sitter jag och läser smsen, och detta är fan läskigt...
De är till en tjej som heter Yvonne, som också går på kryckor & bor på Orust på sommaren.
Men läskigast av allt var ett sms som löd:
"Claes brors fästmö mördad. Dödens sommar"
Ja.
Nu är det så att detta är läskigt på 3 sätt.
1: Jag går på kryckor & bor på orust på sommaren.
2: Affes föräldrar heter Claes och Yvonne.
3: Någon har blivit mördad.
AMAGAAAD, det mest spännande som har hänt i mitt liv idag!
tjenis penis!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥