love you like a lovesong

seriöööööööööööööööööööst jag kan bara inte sluta lyssna på den låten, beroendeframkallande?! JAA!
A A LÖV JU LAJK A LÖVSÅNG BEJBI  går jag runt och sjunger heeela tiden .
Iallafaaaall, eftersom ni är så himla intresserade så ska jag nu berätta om min dag.
Jag har ställt min klocka 10 minuter för tidigt så att jag ska ha den minsta chans att hinna på morgonen, så imorse när jag skulle gå till bussen så fick jag paniiiiiiiiik för jag trodde att jag hade missat den, fast jag hade i själva verket kommit 7 minuter för tidigt...
Men eftersom att min hållplats är den första så står oftast bussen där och väntar liksom... så jag gick in i satte mig.
HAHA, man vet att man är för tidig om busschauffören sitter o äter morot & läser GP när man går på bussen...
Det var han roliga chauffören :D 
Han med getskägget ni vet? Jag har berättat om honom och hans supercharmiga morgonsnack förut...
Iallafall, idag var inget undantag, så nån minut innan han kom fram till min hållplats så sa han i högtalarna
"Jaa, nu hoppas jag att ni får en underbar start på denna veckan! Vädret ser ju inte jättekul ut just nu men det kommer bli finare till eftermiddagen! Ha det så bra nu!".
Haha, en busschauffööör en busschauffööör det är en maaan med glatt humöööör....
Sen gick jag i skolan, SURPRISE!?
Det var väl helt okej, fast vikarien till min HEMSKA franskalärare (som har opererat höften) är en HEMSK tant som möjligen kan vara ÄNNU HEMSKARE, om det nu är möjligt....
VAD ÄR DET MED TANTER EGENTLIGEN?!?!
När jag blir en gamal tant ska jag vara en snäll, söt liten tant som bjuder alla på godis.
HAHAHAHAA sen fick vi ju världens roligaste lilla tyskalärare också , HAHAHAHAHHAHAHA.
Jag ska försöka beskriva honom...
Han är kort, typ 160.
Han är OTROLIGT spinkig, galet smal! Pyttepyttesmå ben, hahahahah.
Han är kutryggig och har gamnacke.
Han har glasögon och vitt hår.
Hans hår är platt uppe på huvet, men på sidorna står det ut.
Han putar ut med magen när han står, och han hållet alltid händerna vid magen.
Han är runt 55 år kanske?
Och jag misstänker starkt att han är gay.
Aaaaaa, sen har jag väl inte så mycket mer att säga om skolan..
Sen när jag skulle hem , så rusade jag och köpte en fralla i kiosken. Sen gick jag o väntade på bussen, det tog typ ett halvår innan den kom! Eller ja, typ 20 minuter, men när man är stressad så är det ett halvår.
Iallafall, sen satt jag på bussen ..... hahaha, fan vad damp jag fick!
Vid den hållplatsen innan partillestallet ni vet?
Där fick busschauffören ett meddelande på sin såndär radio..
Radion: 8365 till 8378 kom.
Busschaufför: 8378 här.
Radion: Ja hej! Jag skulle bara fråga om det är något problem?
Busschaufför: Nej, det inte vara problem. Hurså?
Radion: Jo det är nämligen så att du ligger 5 minuter före tidtabellen. Har du kört för fort kanske?
Busschaufför: Ehh.. ööh... nääee så det inte vara! Det... eh... vara inte trafik på motorväg!
Radion: Eh, hosthost. Jaja, se bara till att ligga rätt med tidtabellen igen!
Busschaufför: Ja jag ska göra. Tack för du säga.
Så därifrån KRYYYYPkörde han HEEELA vägen till min hållplats, så det slutade med att han kom försent......
Haha, fattar ni hur frustrerande det är när man är superstressad och man knappt vet om man kommer hinna kuta hem o tillbaka i tid, och så kör bussen i typ EN HALV KILOMETER I TIMMEN!??!?!?!??
Jag satt där och sa till mig själv typ "men förihelvete KÖR GUBBJÄVEL!" haha. Jag tror han hörde, för precis när jag hade sagt det så gasade han faktiskt lite.... (a) .
När jag hade gått av så KUUUUUUTADE jag som aldrig förr hem, slängde av mig kläderna o tog snabbt snabbt på ridbrallor o en tröja, KUUUUUUTADE tillbaka, samtidigt som jag åt frallan & snackade med affe i telefon. 
Allt detta hann jag på 7 minuter. Halelujah!
Sen träffade jag massa askul folk i stallet, red, åkte hem, åt, åt wienerbröd, åt MASSOOOOR med godis, och nu sitter jag här.
Och sjunger
A A LÖV JU LAJK A LÖVSÅNG BEJBI
ja.
och nu ska jag palla plommon.
så ni får ha det så bra, puss pussssss ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas dina lärare inte har letat fram och läser din blogg nu bara;) Haha:D

2011-08-23 @ 15:46:59
URL: http://mynameisemma.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej :D Allt bra?



»Ska vi följa varandra via bloglovin« ??

- Lite kort om min blogg och mig:

Jag driver en av dem största killbloggarna vid namnet Mohammed Al-debis

Mer känd som Mohammedi , jag har roliga tävlingar som t.ex. Dagens blogg och andra stora

tävlingar, jag skriver om mode , musik, design, tips, foto , mina resor , om mig , mina vardagar,

tävlingar , nöje , humor , konst ( jag tecknar ) , m.m.

Så varför inte följa nya bloggar, så följa varandra?

Ha en bra dag! MVH MOHAMMEDI , http://mohammedialdebis.blogg.se , KRAM

2011-08-23 @ 17:47:00
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: I JUST CAME TO SAY HELLO!

- have a nice day!

2011-08-23 @ 21:19:32
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥